ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

dimanche 27 octobre 2013

Ελλάδα - Ο καλός, ο κακός και ο άπαιχτος


Βαγγέλλοου σαμπμαρίν
Βαγγέλλοου σαμπμαρίν






* Πήγα, ρε, να την πλακώσω στο ξύλο, τη χαρχάλω.
* Τι έπαθες, ρε παιδί μου;
* Πήγα για ψώνια, ρε, με το γιο μου και κόβω μια κυρα-Περσεφόνη να με αγριοκοιτάζει μέσα στο σούπερ μάρκετ...
* Τι κάνει βρε ο μικρός Μάριος; Τι ξανθό αγγελούδι είναι αυτό;
* Ναι, αυτό το ξανθό πληρώνουμε... και που λέτε γυρνάει η κυράτσω και μου λέει: «Δικό σου είναι το παιδί;»

* Ε, εδώ που τα λέμε, είσαι και λίγο μαυρογκαγκάν...
* Χε, χε, ναι, ένα ξεροτηγανί το έχει...
* Ρε, δεν πάτε να πηδηχτείτε, λέω εγώ, ζωντόβολα.
* Και μετά, και μετά;
* «Τι είπες, μωρή πατσαβούρα;» της κάνω...
* Ε, έπεσε κι αυτή η κακομοίρα στην περίπτωση.
* Ποια κακομοίρα, ρε βλάκα, που έχουμε βρει το διάολό μας με την υπόθεση της μικρής Μαρίας.
* Ναι, ρε, δεν τολμάει να βγει στο δρόμο οικογένεια που δεν είναι ομοιόχρωμη.
* Τις προάλλες ο ξάδερφός μου πάει κομμωτήριο, λύσσαξε κι ο μικρός Αγγελος, ο ανιψιός μου, να πάει με τον μπαμπά, και του την πέφτει μία στο δρόμο και του λέει: «Υποπτα κοκκινομάλλης είναι ο γιόκας σου, ξανθομπάμπουρας εσύ, πού το βρήκατε το κοκκινί στην οικογένεια;»
* Ελα ρε!
* Ναι, που σου λέω, τα παίρνει ο δικός μου και της λέει «να σου φέρω τη γυναίκα μου να την τσεκάρεις, μωρή μαλακισμένη;». Τότε μπαίνει στη μέση ο άντρας της: «Σε ποια μιλάς έτσι, ρε κωλόξανθε;» και τότε του σκάει μια κλοτσιά στο καλάμι ο πιτσιρικάς ο ανιψιός μου, τσαμπούκι ο μικρός, και στα καπάκια τρώει και δυο-τρία μπουκέτα από τον ξάδελφο ο κύριος ανθρωπολόγος, πέφτει ξερός, τσίριζε η μαντάμω, πλάκωσαν οι μπάτσοι, έγινε χαμός.
* Ναι ρε, σε λίγο θα θες να πας την κόρη σου σινεμά, κι αν σου βγήκε και κομμάτι ξανθούλα, θα πρέπει να κάνεις ντεκαπάζ πρώτα, να κρύψεις τη μαλλούρα σου την κορακί.
* Πού να δείτε με εμένα τι έγινε, δεν σας τέλειωσα...
* Α, ναι, τι απέγινε η φουκαριάρα;
* «Πρόσεξε πώς μου μιλάς», μου λέει, «μη σε στείλω για τεστ DNA».
* Τι είναι DNA;
* Α, καλά, άλλη ώρα αυτά... «DNA να πας να κάνεις στην ανώμαλη τη μάνα που σε γέννησε», της κάνω. «Πώς μιλάς έτσι, ρε μαντράχαλε», μου λέει, «κωλοδεξιούμπας πρέπει να είσαι»...
* Μπα, περάσατε και στα πολιτικά;
* «Αϊ στο διάολο, μωρή βρωμοπασόκα», της λέω, «που 'σαι σαν τον Βενιζέλο και πας και μονόμπαντα σαν υποβρύχιο»...




Πηγή: Ελευθεροτυπία
Δημοσιεύτηκε στις 27/10/2013

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire