ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

lundi 30 juillet 2012

Κύπρος - Αξιόγραφα - Επιστολή, που έστειλε προς το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Πρόεδρο της Λαϊκής μια γυναίκα, θύμα αυτής της κατάστασης

Πώς μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι;
 
Του Άριστου Μιχαηλίδη
Φωτογραφία
Επειδή έχουν πολλοί απορίες για το πρόβλημα των αξιογράφων στα οποία είναι εκτεθειμένοι πολλοί πολίτες, που έμπλεξαν με τις τράπεζες σε εποχές παχιών αγελάδων και τώρα κινδυνεύουν να χάσουν όσα χρήματα κατάφεραν να μαζέψουν, μεταφέρω εδώ μια επιστολή, που έστειλε προς το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Πρόεδρο της Λαϊκής μια γυναίκα, θύμα αυτής της κατάστασης. Η επιστολή εστάλη 29 Ιουνίου, προτού ξεσπάσει δημοσίως το σκάνδαλο. Οι τράπεζες γνώριζαν τι θα γίνει και προσπαθούσαν να βάλουν τους πελάτες να υπογράψουν έγγραφα, που θα τους άφηναν ακόμα πιο εκτεθειμένους. Όποιος θέλει να καταλάβει, ας διαβάσει την επιστολή της Θ. Σ. «Είμαι η κάτοχος 110 Αξιογράφων Κεφαλαίου 2009 ονομαστικής αξίας 1000 ευρώ το καθένα, σύνολο 110 χιλιάδες ευρώ.

Πήρα τα αξιόγραφα αυτά όταν αξιωματούχος της τράπεζάς σας με έπεισε ότι είναι πολύ καλή επιλογή η οποία θα μου αποφέρει τόκους 7% και δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να χάσω τα χρήματά μου, αφού στη χειρότερη περίπτωση θα μπορούσα όποτε ήθελα να πάρω δάνειο ίσο με το ποσό των αξιογράφων μου με το ίδιο επιτόκιο. Αφού με έπεισε για την ανυπαρξία οποιουδήποτε κινδύνου, υπόγραψα για τα αξιόγραφα τον Απρίλιο του 2009.
Τον Νοέμβριο του 2011, δηλαδή μετά από δυόμισι χρόνια χρειάστηκα τα χρήματα αυτά και με επιστολή μου ημερομηνίας 8/11/2011, την οποίαν επισυνάπτω, ζητούσα την ακύρωση των αξιογράφων και την κατάθεση των χρημάτων μου σε λογαριασμό που διατηρώ στην τράπεζά σας.
Η επιστολή μου αυτή ακόμη παραμένει αναπάντητη, παρόλο που ανάφερα ότι χρειαζόμουν τα χρήματα για θέμα υγείας. Καμιά συγκίνηση από κανένα.
Πρόσφατα πήρα από εσάς την επιστολή σας ημερομηνίας 1/6/2012 με την οποία με καλείτε να αποφασίσω αν θέλω να ανταλλάξω τα αξιόγραφά μου με άλλα Αξιόγραφα Ενισχυμένου Κεφαλαίου (ΑΕΚ) ή με νέες Μετοχές Ανταλλαγής;;; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό.
Για να μπορέσω να βγω από αυτό το αδιέξοδο ρώτησα διάφορα άτομα, ακόμη και αρμόδιο άτομο του Ομίλου σας, και κανένας δεν μπορούσε να μου εξηγήσει ποια από τις επιλογές που μας επιβάλατε να επιλέξουμε, τάχα εθελοντικά, είναι η σωστή.
Με φέρνετε σε μεγάλο δίλημμα και πολύ δύσκολη θέση: Μου ζητάτε να υπογράψω ότι έχω την απαιτούμενη γνώση και την ικανότητα να αξιολογήσω τους όρους του δυσνόητου ενημερωτικού δελτίου (με πάνω από 300 σελίδες με άγνωστους όρους, συνεχείς παραπομπές και επαναλαμβανόμενα κείμενα), καθώς επίσης και του Καταστατικού Εγγράφου της τράπεζας που δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό. Όμως αν δεν το υπογράψω κινδυνεύω να χάσω τα χρήματά μου.
Πώς μπορώ να διακινδυνεύσω τα χρήματα αυτά που προορίζονται για τη στήριξη και το μέλλον του γιου μου που μετά από αυτοκινητικό δυστύχημα είναι τετραπληγικός;
Οι τράπεζες δεν πρέπει να είναι απάνθρωπες. Πόσο μάλλον εσείς που κάθε χρόνο διοργανώνετε τον ραδιομαραθώνιο για στήριξη και οικονομική βοήθεια αυτών των παιδιών. Πώς μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι, όταν θα χάσουν -όχι μόνο εγώ, αλλά- και τόσοι άλλοι πελάτες σας τις οικονομίες μιας ζωής;
Απλώς διερωτώμαι».


Πηγή: Ο Φιλελεύθερος
Δημοσιεύτηκε στις 30/07/2012

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire