ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

samedi 24 décembre 2011

Δέχθηκε πόλεμο επειδή ήταν γυναίκα και δεύτερης γενιάς

Δέχθηκα ανελέητο πόλεμο, κυρίως από το ΔΗΚΟ
Νικολέττα Σιαξιατέ: Μόνο η ΕΔΕΚ στήριξε εμπράκτως την υποψηφιότητά μου
ΤΟΥΦΡΙΞΟΥΔΑΛΙΤΗ
Φωτογραφία
Ανελέητο πόλεμο κατά της υποψηφιότητάς της για τον δήμο της κατεχόμενης Κερύνειας καταγγέλλει ότι δέχθηκε η Νικολέττα Σιαξιατέ. Τα πυρά της στρέφονται προς όλα τα κόμματα πλην της ΕΔΕΚ και ιδιαίτερα προς το ΔΗΚΟ, μέλη του οποίου, όπως αναφέρει, «έμπαιναν σε σπίτια Κερυνειωτών και έλεγαν του κόσμου να μην με ψηφίσει». Έντονα ενοχλημένη παρουσιάζεται και από τη στάση ανθυποψηφίων της, αλλά και υποψήφιων δημοτικών συμβούλων, αναφέροντας ότι δέχθηκε ηλικιακό και σεξιστικό ρατσισμό.
Σίγουρα, η υποψηφιότητα της Νικολέττας Σιαξιατέ για τη Δημαρχία της Κερύνειας, η οποία συγκέντρωνε τη στήριξη όλων των μεγάλων κοινοβουλευτικών κομμάτων, παρουσιαζόταν ως η πιο ισχυρή. Το αποτέλεσμα ωστόσο της κάλπης ήταν εντελώς διαφορετικό, καθώς η υποψηφιότητα συγκέντρωσε το χαμηλότερο ποσοστό (12,65%) σε σχέση με τους υπόλοιπους τρεις ανθυποψηφίους της. Αναλύοντας το αποτέλεσμα της κάλπης, η κ. Σιαξιατέ, ανέφερε στον «Φ» ότι τη μόνη πραγματική κομματική υποστήριξη που είχε ήταν από το κόμμα της, την ΕΔΕΚ. «Καταρχήν έχω δεχτεί πόλεμο από μέλη του ΔΗΚΟ, τα οποία πήγαιναν σε σπίτια Κερυνειωτών και έλεγαν του κόσμου να μη με ψηφίσει. Μην ξεχνάτε ότι το ΔΗΚΟ στην Κερύνεια έχει ένα ποσοστό 48%», αναφέρει. «Θεωρώ ότι με τον πόλεμο που δέχθηκα από στελέχη του ΔΗΚΟ, απώλεσα ένα σημαντικό ποσοστό από τους ψηφοφόρους. Έχω πάρει το ποσοστό που αντιστοιχεί στο κόμμα μου την ΕΔΕΚ, γύρω στο 10% και ένα μικρό ποσοστό από διάφορα άλλα κόμματα. Επίσης, ένας από τους ανθυποψηφίους μου ήταν του ΔΗΣΥ και ο πατέρας του, ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του κόμματος», πρόσθεσε με νόημα.
Καθοριστικό ρόλο επίσης, θεωρεί ότι διαδραμάτισε το νεαρό της ηλικίας της, αλλά και το γεγονός ότι είναι γυναίκα. «Θεωρώ ότι επειδή είμαι γυναίκα και μάλιστα νεαρή, ίσως ο κόσμος να μην πείστηκε», αναφέρει. Παράλληλα, εκφράζει τη δυσαρέσκειά της για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε από άλλους ανθυποψηφίους της και ιδιαίτερα για το γεγονός ότι έθιγαν το γεγονός ότι η ίδια είναι δεύτερης γενιάς Κερυνειώτισσα και δεν γεννήθηκε στην Κερύνεια. «Ένας εκ των ανθυποψηφίων μου, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, μιλούσε για «γνήσιους Κερυνειώτες». Το ότι είμαι δεύτερης γενιάς Κερυνειώτισσα, από τον κ. Καριόλου, δεν θεωρούμαι Κερυνειώτισσα», αναφέρει. «Εγώ τον ρωτώ: Ο γιος του είναι Κερυνειώτης ή είναι Λευκωσιάτης; Δέχθηκα και αυτού του είδους τον πόλεμο.
Επειδή είμαι δεύτερης γενιάς Κερυνειώτισσα και το γεγονός ότι δεν γεννήθηκα στην Κερύνεια όπως ο πατέρας μου, ο παππούς μου και η γιαγιά μου, λένε ότι δεν είμαι Κερυνειώτισσα, αλλά Λεμεσιανή», προσθέτει. «Δεν θεωρούμαι Κερυνειώτισσα από τους Κερυνειώτες και όταν λέω Κερυνειώτες εννοώ τα άτομα του υφιστάμενου δημοτικού συμβουλίου της Κερύνειας, αλλά και από τους ανθυποψηφίους μου. Το έχω ακούσει και από τον κ. Καριόλου και από τον κ. Νεοκλέους», δήλωσε η κ. Σιαξιατέ.
Το ζήτημα αυτό βέβαια, θίγει και ένα ευρύτερο θέμα για τους νέους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με την πολιτική ζωή. «Τα παιδιά των προσφύγων της δεύτερης γενιάς, δεν είναι αποδεκτά, τουλάχιστον για να μπουν στον δήμο», αναφέρει η κ. Σιαξιατέ. Επισημαίνει ακόμα ως παράδειγμα και υποψηφιότητα νεαρού ατόμου στο δημοτικό συμβούλιο. Παρά το γεγονός, όπως αναφέρει, ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος δούλεψε σκληρά, δεν κατάφερε να εκλεγεί. «Αυτό το οποίο θα θυμάμαι από αυτή την εκλογική αναμέτρηση είναι ότι έχω δουλέψει πάρα πολύ σκληρά αλλά και τον πόλεμο που έχω δεχτεί από τα κόμματα πλην της ΕΔΕΚ», δηλώνει. Διότι το κόμμα μου και ιδιαίτερα ο πρόεδρος του κόμματός μου, είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν. Το κόμμα μου, μου έχει δώσει την ευκαιρία. Απλά πιστεύω ότι ο προσφυγικός δήμος της Κερύνειας έχει τη δική του ιδιομορφία. Οι μεγάλες ηλικίες, των 45 ετών και άνω δεν δέχονται εύκολα τις νέες ηλικίες», αναφέρει.
«ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΔΕΚ» Παρόλα αυτά, δεν πτοείται, όπως αναφέρει, αντιθέτως, τα όσα αποκόμισε από αυτή την εκλογική μάχη και ιδιαίτερα κατά την προεκλογική περίοδο, την κάνουν πιο δυνατή. «Θα παραμείνω στην πολιτική ζωή και αυτός ο πόλεμος που δέχτηκα μου δίνει περισσότερη δύναμη. Είμαι ΕΔΕΚίτισσα, είμαι δίπλα στο κόμμα μου, δίπλα στη νεολαία και στον κόσμο γενικότερα, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε παρακάτω. Οι γονείς μας σε λίγα χρόνια ίσως να μην υπάρχουν, αλλά πρέπει να υπάρχουν Κερυνειώτες», κατέληξε.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire